11 Mayıs 2011 Çarşamba

Ben bu adamı çok seviyorum..

Hani.. ''Delikanlı Adam'' derler ya! Hani.. ''Yiğit'' derler.. Hani.. ''T.....'lı Adam'' derler..
Hani.. ''Gözü kara Adam'' derler ya!
Hani.. işte..  Yaa ben Usame Bin Ladin'i  çok seviyorum. Kesinlikle de böyle bir adamın ne öldüğüne, ne de öldürüldüğüne inanıyorum. ABD'nin komik yalanlarından biri bu. Neymiş... ''Kefenledik, denize attık''
Amerikaaaaaaaaa... Haydeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....!!! Pehh! Başedemedin, imajın Dünya'ya karşı sarsıldı ve bu çok komik, çocukların dahi inanmayacağı yalanı uydurdun. Benim bir hocam vardı. ''Yalanın da bir doğrusu vardır'' derdi. :))) Ayrıca bu yalana senin halkın bile inanmadı:))) 
Bu adamdan 3-5 tane olacak, ve de Müslüman Ülkeleri bir araya gelecek.. işte o zaman sen bitiksin Amerika. 
Ama birgün olacak.. sen biteceksin Amerika!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder