1 Şubat 2015 Pazar

Sahibinden, Eşcinsel Olduklarına Dair İtiraflar.

Konuya ilk önce son zamanlarda gündem olan kızımızla başlayacağım.

Senem Kuyucuoğlu
Uyuşturucu kullanımıyla ve internete sızdırılan skandal fotoğraflarıyla gündeme gelen 19 yaşında güzellik yarışmalarında derece almış 24 yaşındaki bir model. 


                                                   
Hülya Avşar'ın programında konuşan 
Senem Kuyucuoğlu: 
''Aşkın cinsiyeti yoktur.''




'' Ben ruha aşık biriyim. Bana göre aşkın cinsiyeti yoktur. Cinsiyetin çok fazla önemi yok. Bu kadın, bu erkek deyip bir şey hissetmiyorum.''






Barbaros Şansal
Eğitim seviyesi oldukça yüksek olan ünlü tasarımcı Barbaros Şansal, Yıldırım Mayruk'un asistanı olarak çalışmış, tevazu göstererek kendisine ''Terzi Yamağı'' yakıştırması yapmıştır.


Ünlü tasarımcı ve modacı, katıldığı Okan Bayülgen'in programında, bir seyricinin:
''Herkes orada ahkâm kesiyor, masadakilerden hangi biri ''Eşcinsel''
olduğunu itiraf edebilir?''sorusuna 
                                    Şansal, ''BEEEEN'' diye atıldı. 
              

''Türkiye Büyük Millet Meclisinde Üst düzeyde çalışan evli ve çoluğu çocuğu olan bir arkadaşım, kadın kıyafetleri gibi gece dışarıda dolaşıyor.

Şöyle bir durum var. Türkiye'de eşcinselliğin ne olduğunu anlamak için, gece çıkın kentinizin parklarına orada gördüğünüz bazı         adamlar, birbirlerine yemek tarifi ya da  iğne oyası tarifi vermiyorlar''                                      

CEMİL İPEKÇİ

İngiltere'de Royal Academy Of Art (Kraliyet Sanat Akademisi)'den mezun olan Cemil İpekçi, Türkiye'de önemli Moda evleri açarak sanat hayatında önemli bir kariyer elde etmiş ünlü bir modacıdır.







Bir TV programında ''Ben doğuştan Gay'dim, sonradan olunmuyor.'' Diye itiraf etti.





Yine başka bir haberde Cemil ipekçi,
''Ben muhafazakâr bir Eşcinselim, bu tercihimi de 19 yaşımda ailemle paylaştım.
''Ben bir erkekle beraber oldum, cinsel tercihim de bu.'' dedim.




Bunlar sahibinden açıklamalardı. Tabi bu arada sanat dünyasından toplum baskısı yüzünden ''Evet ben eşcinselim'' İtirafı yapmayan ünlülerimiz de var.
Tarkan, Fatih Ürek ,Kuşum Aydın, ve zamanında lakabı ''Kızoğlankız'' olan Yılmaz Morgül.
Ayrıca Erol Köse'nin Twitter'de yaptığı açıklamalar da şaşırtıcı. Ona göre Bedia Akartürk, Cansever, Selda Bağcan Lezbiyenlermiş. Fikret Hakan, Halil Ergün ve Özcan Deniz de, eşcinseller arasındaymış. Sanat dünyasının içinde bunların bilindiği, fakat toplumdan gizlendiği konusuna değindiğini söylüyor.
Saydıkları isimler arasında Özcan Deniz'den Erol Köse'ye öyle bir cevap geldi ki yenilir yutulur cinsinden değildi.
Özcan Deniz: ''Sevgili Erol Köse. Umud edebiliyor olabilirsin ama üzgünüm, değilim. Bir gün erkeklerden hoşlanmaya başlarsam önce senden başlayacağım işe, sözüm söz!''

Huysuz Virjin ise, kendisi gey olduğu halde, ''İbneleri sevmem, hiç güven olmaz onlara'' diyormuş :))) 
Burada bir not düşeyim: İbne kelimesi arapçaymış ve ''Küçük kız'' anlamına geliyormuş.

Metin Akpınar'ın gey olduğunu taaaa.. 1980 li yıllarda bir gazetede okumuştum. Zaten oyunlarında da gey rolünü hep o üstlenirdi :))
Gazetede aynen şöyle yazıyordu. ''İkili Şovmen, ikisinin de isimlerinin içinde ''i'' harfi var, birbirleriyle ilişki yaşıyorlar.'' Sonraları ise, internette bir yazıda kadın rolünü oynayanan Metin Akpınar olduğunu öğrendim.:)))

Halil Ergun'un da gey olduğunu bir çok yerlerde okumuştum. Gerçi kendisi gey olmadığı konusunda bir açıklama yapmıştı. Sinema sanatçısı bir televiyon programında, ''Oyumu Akparti'ye verdim'' demesi üzerine, Tuğba Özay'ın ''Halil Abi herkese vermiş'' gafını da unutmadık :))

Ünlü Gey'lerin evlenerek ya da kadınlarla çıkarak boy resimler vermeleri de kamuflaj olarak yorumlanıyor.
Bu arada bir hatırlatma yapayım. Erol Köse attığı bir Twitter da Kemal İmirzalıoğlu, Kıvanç Tatlıtuğ hakkında yazılan gey iddiaların yalan olduğunu belirtti.
GayMag diye bir gey dergisi çıkmış. Kapak resmi olarak Murat Boz ile anlaşmışlar. Ama son anda Murat Boz vazgeçmiş. Murat Boz'u kapak resmi olarak kullanmak istemelerinin sebebi gey olduğundan değil, geylerin Murat Boz'dan bir erkek olarak çok hoşlanacaklarıymış. Geylerin en çok okumak istedikleri ünlü ise Tarkan mış :))

Açıkçası ben geyleri seviyorum. Bir kaç kere karşılaşıp sohbetim de olmuştur onlarla. Çok harbiler. Ama bir o kadar da tehlikeli olabiliyorlar. Damarlarına basmayacaksınız onların. Hemen erkekleşiveriyorlar. Anlattıklarına göre, erkekler de onlardan tırsıyorlarmış. :)))
Aslında Gey olmak ya da lezbiyen olmak onların suçu değil. Doğuştan öyleler. İşte kader dedikleri olay bu. Onları küçümsemek, ötekileştirmek haddimize düşmez diyorum.
Ama diğer bir yandan, çoğu insanların ''NORMAL'' bir insan olduklarına dair şükretmeleri gerektiğine inananlardanım. Çok Şükür...

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder