11 Ağustos 2010 Çarşamba

Yeter artık! Ya suçumu söyleyin..ya da bırakın beni! dedi, ortalık karıştı.

Tuncay Özkan açlık grevine başladı 
Duruşmada söz alan Tuncay Özkan, “İnsanları mezbahaya gelmiş danalar, kuzular gibi tutmuşsunuz burada. Arkamda ordu yok diye beni burada tutuyorsunuz. Benim suçum ne? Yeter artık. Ya bana suçumu söyleyin ya da bu yargılamayı bırakın. Ben kurbanlık koyun değilim. Bu bize yapılan zulümdür" dedi.
Balyoz sanıkları örneğini de veren Özkan, “Onların yargıçları yargıç değil mi, böyle tutuklama olur mu diye karar veriyor" diye bağırarak tepki gösterdi.
Özkan açlık grevinde
Adalet istediğini belirten Tuncay Özkan, "Benim suçum nedir, delil gösterin. Ben kurbanlık koyun değilim. Gerekirse ölüm orucuna giderim" diyen Özkan'ı Mahkeme Başkanı Köksal Şengün sakin olması konusuna uyardı.
Özkan cuma gününe kadar açlık grevine gireceğini, gerekirse ölüm orucu tutacağını söyledi.
Ancak, Özkan bağırarak devam edince Şengün'ün talimatıyla jandarmalar tarafından salondan çıkarıldı. Özkan’ın, dışarı çıkarıldığı sırada “Bağırırım. Adalet istiyorum" diye bağırmaya devam ettiği görüldü.
İkinci “Ergenekon" Davasının 71. duruşmasına verilen aranın ardından tekrar başlandı. Mahkeme Başkanı Köksal Şengün Tuncay Özkan’ın duruşmada yaptığı hareketlerden dolayı 5 oturumdan men edildiğini ifade etti.
Tuncay Özkan’ın avukatı Celal Ülgen ise, cezanın kaldırılmasını talep etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder